Tyytyväisiä asiakkaitamme

Tyytyväisten asiakkaiden avulla 68 300€ säästöt

Buennon asiakaspalautteet vahvistavat Koti Puhtaaksi -yrityksen asiakaspysyvyyttä ja ovat auttaneet säästämään 68 300€ ensimmäisen puolen vuoden aikana.

Lue koko tarina

Työkalu asiakkaiden odotusten täyttämiseen

Rinta-Joupin Autoliike on saanut Buennosta kokonaisvaltaisen työkalun asiakastyytyväisyyden reaaliaikaiseen seurantaan ja myynnin johtamiseen.

Lue koko tarina

Fokus myyjien tekemisestä asiakkaisiin

Buennon avulla Suomalainen Kirjakauppa on päässyt kiinni asiakasääneen ja saanut myynnin johtamista päivittäin tukevan työkalun.

Lue koko tarina

Yksi työkalu kaikkiin kyselytarpeisiin

Scandinavian Outdoor on keskittänyt kaikki asiakaskyselyt Buennoon ja pystyy kehittämään liiketoiminnan eri osa-alueita helposti yhdellä työkalulla.

Lue koko tarina

“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Buennoon, joka toimii hyvin johtamisen eri tasoilla. Ketjujohdossa olemme pystyneet tunnistamaan osa-alueita, jotka vaativat kehittämistä ja kohdentamaan koulutusta niihin. Myymälöissä päälliköt odottavat malttamattomina uusimpia tuloksia, jotta pääsevät jakamaan niitä henkilökunnalle.”


Merita Korkalainen
Aluepäällikkö, The Body Shop

Koko asumisen ajan asiakaspolku näkyväksi

Buennon avulla TOAS seuraa kattavasti koko asumisen aikaista asukastyytyväisyttä asuntotarjouksen hyväksymisestä poismuuttamiseen asti.

Lue koko tarina

Työ näkyväksi ja motivoituneempi henkilökunta

Sivina on pystynyt kiinnittämään huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä ja luomaan hyvää energiaa koko työyhteisöön.

Lue koko tarina

Avaimet käteen ratkaisu asiakastyytyväisyyteen

Buennon avulla Järvenpään Mestariasunnot ovat saaneet helpon avaimet käteen ratkaisun asiakastyytyväisyyden seurantaan.

Lue koko tarina

Yksi kyselyalusta. Kaikki kohtaamispisteet.