Tyytyväisiä asiakkaitamme
Tyytyväisten asiakkaiden avulla 68 300€ säästöt
Koti Puhtaaksi
Buennon asiakaspalautteet vahvistavat Koti Puhtaaksi -yrityksen asiakaspysyvyyttä ja ovat auttaneet säästämään 68 300€ ensimmäisen puolen vuoden aikana.

Työkalu asiakkaiden odotusten täyttämiseen
Rinta-Joupin Autoliike
Rinta-Joupin Autoliike on saanut Buennosta kokonaisvaltaisen työkalun asiakastyytyväisyyden reaaliaikaiseen seurantaan ja myynnin johtamiseen.

“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Buennoon, joka toimii hyvin johtamisen eri tasoilla. Ketjujohdossa olemme pystyneet tunnistamaan osa-alueita, jotka vaativat kehittämistä ja kohdentamaan koulutusta niihin. Myymälöissä päälliköt odottavat malttamattomina uusimpia tuloksia, jotta pääsevät jakamaan niitä henkilökunnalle.”
![]()
Merita Korkalainen
Aluepäällikkö, The Body Shop
Työ näkyväksi ja motivoituneempi henkilökunta
Sivina
Sivina on pystynyt kiinnittämään huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä ja luomaan hyvää energiaa koko työyhteisöön.

Avaimet käteen ratkaisu asiakastyytyväisyyteen
Järvenpään Mestariasunnot
Buennon avulla Järvenpään Mestariasunnot ovat saaneet helpon avaimet käteen ratkaisun asiakastyytyväisyyden seurantaan.

Asiakaskohtaamisten kehittäminen market-kaupoissa
Osuuskauppa KPO on ollut tyytyväinen Buennon tuottamaan tutkimuspalveluun ja näkee sen roolin merkittävänä asiakaskohtaamisten kehittämisessä myös tulevaisuudessa.

Mystery shoppingilla laatua huonekalujen myyntityöhön
Buenno on auttanut Askoa kehittämään myynnin ja asiakaspalvelun laatua jo kuuden vuoden ajan.
