Tyytyväisiä asiakkaitamme

Tyytyväisten asiakkaiden avulla 68 300€ säästöt

Koti Puhtaaksi

Buennon asiakaspalautteet vahvistavat Koti Puhtaaksi -yrityksen asiakaspysyvyyttä ja ovat auttaneet säästämään 68 300€ ensimmäisen puolen vuoden aikana.

Lue lisää

Työkalu asiakkaiden odotusten täyttämiseen

Rinta-Joupin Autoliike

Rinta-Joupin Autoliike on saanut Buennosta kokonaisvaltaisen työkalun asiakastyytyväisyyden reaaliaikaiseen seurantaan ja myynnin johtamiseen.

Lue lisää

“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Buennoon, joka toimii hyvin johtamisen eri tasoilla. Ketjujohdossa olemme pystyneet tunnistamaan osa-alueita, jotka vaativat kehittämistä ja kohdentamaan koulutusta niihin. Myymälöissä päälliköt odottavat malttamattomina uusimpia tuloksia, jotta pääsevät jakamaan niitä henkilökunnalle.”


Merita Korkalainen
Aluepäällikkö, The Body Shop

Työ näkyväksi ja motivoituneempi henkilökunta

Sivina

Sivina on pystynyt kiinnittämään huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä ja luomaan hyvää energiaa koko työyhteisöön.

Lue lisää

Avaimet käteen ratkaisu asiakastyytyväisyyteen

Järvenpään Mestariasunnot

Buennon avulla Järvenpään Mestariasunnot ovat saaneet helpon avaimet käteen ratkaisun asiakastyytyväisyyden seurantaan.

Lue lisää

Asiakaskohtaamisten kehittäminen market-kaupoissa

Osuuskauppa KPO on ollut tyytyväinen Buennon tuottamaan tutkimuspalveluun ja näkee sen roolin merkittävänä asiakaskohtaamisten kehittämisessä myös tulevaisuudessa.

Lue lisää

Mystery shoppingilla laatua huonekalujen myyntityöhön

Buenno on auttanut Askoa kehittämään myynnin ja asiakaspalvelun laatua jo kuuden vuoden ajan.

Lue lisää