Tyytyväisiä asiakkaitamme
Tyytyväisten asiakkaiden avulla 68 300€ säästöt
Buennon asiakaspalautteet vahvistavat Koti Puhtaaksi -yrityksen asiakaspysyvyyttä ja ovat auttaneet säästämään 68 300€ ensimmäisen puolen vuoden aikana.
![](https://buenno.fi/wp-content/uploads/2022/12/polyjen-pyyhinta-yellow2-2-555x370.jpg)
“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Buennoon, joka toimii hyvin johtamisen eri tasoilla. Ketjujohdossa olemme pystyneet tunnistamaan osa-alueita, jotka vaativat kehittämistä ja kohdentamaan koulutusta niihin. Myymälöissä päälliköt odottavat malttamattomina uusimpia tuloksia, jotta pääsevät jakamaan niitä henkilökunnalle.”
![]()
Merita Korkalainen
Aluepäällikkö, The Body Shop
Koko asumisen ajan asiakaspolku näkyväksi
Buennon avulla TOAS seuraa kattavasti koko asumisen aikaista asukastyytyväisyttä asuntotarjouksen hyväksymisestä poismuuttamiseen asti.
![](https://buenno.fi/wp-content/uploads/2023/05/TOAS-artikkelikuva2-555x364.jpg)
Työ näkyväksi ja motivoituneempi henkilökunta
Sivina on pystynyt kiinnittämään huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä ja luomaan hyvää energiaa koko työyhteisöön.
![](https://buenno.fi/wp-content/uploads/2022/12/sivina-kohtaaminen-2-555x312.jpeg)
Avaimet käteen ratkaisu asiakastyytyväisyyteen
Buennon avulla Järvenpään Mestariasunnot ovat saaneet helpon avaimet käteen ratkaisun asiakastyytyväisyyden seurantaan.
![](https://buenno.fi/wp-content/uploads/2022/03/buenno-mestariasunnot-555x370.jpeg)