Vie asiakaskyselysi uudelle tasolle

Buennon älykkäiden kyselyiden avulla saat syvällisempiä vastauksia ja pystyt hyödyntämään tietoa uudella tavalla.

Enemmän vastauksia

Älykkäiden kyselykutsujen avulla viestit tuntuvat asiakkaillesi henkilökohtaisilta ja olennaisilta. Personoidut kutsut houkuttelevat vastaamaan ja parantavat vastausmääriä.

  • Älykäs lähetysaika ja kanava
  • Personoidut sisällöt
  • Yksilöllisesti kohdennetut kysymykset
  • Email, SMS, API, sivustoupotus (tulossa)

Syvällisemmät vastaukset

Älykkäiden kyselyiden ja intuitiivisen käyttökokemuksen avulla kyselyihin vastaaminen on mielekästä. Personoiduilla kysymyksillä kysyt jokaiselta asiakkaalta juuri hänelle olennaiset kysymykset ja keräät syvällisempää tietoa kuin muilla kyselytyökaluilla.

  • Dynaaminen kyselysisältö vastaajan taustatietojen perusteella
  • Yksilölliset kohdennetut kysymykset
  • Personoidut elementit ja intuitiivinen käyttökokemus

Toimintaa ohjaava raportointi

Tekoälyä hyödyntävä raportointi ja ilmoitukset tekevät tiedon hyödyntämisestä helppoa. Tulosportaalissa jokainen käyttäjä havaitsee hänelle olennaiset asiat helposti ja älykkäiden poikkeamahälytyksien avulla reagoitte muutoksiin nopeasti.

  • Tekoälyä hyödyntävä tulosportaali
  • Älykkäät poikkeamahälytykset
  • Rajaton määrä käyttäjätunnuksia
  • Helppo integroitavuus BI -alustoihin

Parempi ROI markkinoinnissa

Integroi Buenno helposti asiakasdatajärjestelmään ja rikasta asiakasdataa kyselyvastauksien avulla. Tee automaattisia segmenttejä vastauksien perusteella ja paranna markkinointiautomaatioita ja markkinoinnin ROI:ta.

  • Rikasta CDP asiakasdataa kyselyvastauksilla
  • Automaattiset segmentit
  • Tarkemmat markkinointiautomaatiot

Haluatko kuulla lisää?

Mitä asiakkaamme sanovat?

”Vastauksien määrä on suuri verrattuna aiempiin palveluihin, joita olemme käyttäneet. Buennon tulosportaali on selkeä ja tarjoaa helpon kokonaisnäkymän yritys- ja toimipistetasolla.”

Susa Niemelä, Digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Rinta-Joupin Autoliike

Lue koko tarina

”Buennon avulla näemme selkeän yleiskatsauksen tilanteesta mutta myös miten eri tiimeillä menee. Olemme pystyneet kiinnittämään paremmin huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille tärkeitä ja toistuvat useamman kerran.”

Iina Pietilä, Toimitusjohtaja, Sivina

Lue koko tarina

Kokeile Buennoa ilmaiseksi

Buennon älykkäät kyselyt on helppo integroida kaikkiin tärkeimpiin kohtaamispisteisiin – verkkokaupasta kivijalkaan. Varaa aika asiantuntijamme kanssa ja näytämme miten.

Enemmän ja syvällisempiä vastauksia
Älykkäät kyselykutsut ja personoidut kyselyt houkuttelevat vastaamaan ja lisäävät kerätyn tiedon syvyyttä.

Toimintaa ohjaava raportointi
Tekoälyä hyödyntävä raportointi ja ilmoitukset tekevät tiedon hyödyntämisestä helppoa.

Asiakasdatan rikastaminen
Rikasta asiakasdataasi kyselyvastauksilla ja paranna markkinoinnin ROI:ta.

Nimetty asiakasvastaava
Buennon palveluun sisältyy myös asiantuntija-apu kyselyiden muotoilemiseen ja suunnitteluun.

Buenno kyselyalusta

Alk 249€ /kk

Yleisesti kysyttyä

Kuuluuko kyselylomakkeiden tekeminen hintaan?

Kyselylomakkeen suunnittelu ja luominen Buennoon kuuluvat palvelun hintaan. Buennon asiantuntijat auttavat kysymyksien suunnittelussa ja tekevät lomakkeen valmiiksi käytettäväksi.

Kuinka jaan kyselyn omille asiakkailleni?

Buennon kysely voidaan automatisoida omille asiakkaillesi erilaisten valmiiden rajapintojen avulla. Tällöin kysely lähtee automaattisesti aina kun määritelty asia tapahtuu. Buennon kysely voidaan lähettää myös manuaalisesti valituille asiakkaille tai liittää se suoraan automaattiseen viestintään – esimerkiksi tilausvahvistukseen. Voit myös lähettää vastaanottajalistan Buennolle, jolloin lähetämme kyselyn sinun puolestasi.

Mitä integraatioita Buenno tukee?

Buennon avoin API-rajapinta mahdollistaa Buennon helpon integroinnin mihinkä tahansa moderniin 3. osapuolen alustaan. Lisäksi Buennossa on valmiina integraatiot kaikkiin yleisimpiin CRM-, CDP- ja BI-alustoihin.

Miten voin hallita kyselykehotteiden lähettämistä

Buennon alustalla voidaan määrittää monia ehtoja siihen, miten, milloin ja kuka asiakkaista saa kyselykehotteen. Kyselyihin voidaan muunmuassa asettaa aikarajoituksia lähetyksille, karensseja jo vastanneille henkilöille tai rajoittaa kyselyiden lähettämistä asiakkaan taustatietojen mukaan. Buennon asiantuntijat auttavat sinua oikeiden asetuksien määrittämisessä ja tarvittaessa tekevät kaiken puolestasi.

Kuka näkee tulokset organisaatioini sisällä?

Buennon kyselyalusta sisältää rajattoman määrän tunnuksia Buennon tulosportaaliin. Tulosportaalissa näkymiä voidaan rajoittaa käyttäjäkohtaisesti niin, että käyttäjät näkevät vain heille olennaiset sisällöt. Käyttäjät saavat automaattisesti ilmoitukset uusimmista tuloksista. Lisäksi Buenno on helppo integroida erilaisiin BI-alustoihin, jolloin voit seurata kyselyiden tuloksia myös kolmannen osapuolen alustoilla.

Minkälaisia älykkäitä hälytyksiä voin lisätä kyselyihini?

Älykkäiden hälytyksien avulla ohjaat tärkeät havainnot vastauksista reaaliaikaisesti juuri oikeille henkilöille. Hälytys voi perustua yksittäiseen vastaukseen tai monen vastauksen yhteisehtoon, jolloin havaitset myös vaimeammat, mutta tärkeät signaalit

Yksi kyselyalusta. Kaikki kohtaamispisteet.