Tyytyväisiä asiakkaitamme
Tyytyväisten asiakkaiden avulla 68 300€ säästöt
Buennon asiakaspalautteet vahvistavat Koti Puhtaaksi -yrityksen asiakaspysyvyyttä ja ovat auttaneet säästämään 68 300€ ensimmäisen puolen vuoden aikana.
“Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Buennoon, joka toimii hyvin johtamisen eri tasoilla. Ketjujohdossa olemme pystyneet tunnistamaan osa-alueita, jotka vaativat kehittämistä ja kohdentamaan koulutusta niihin. Myymälöissä päälliköt odottavat malttamattomina uusimpia tuloksia, jotta pääsevät jakamaan niitä henkilökunnalle.”
Merita Korkalainen
Aluepäällikkö, The Body Shop
Asukaskokemuksen seuraamisesta helppoa koko organisaatiolle
Buennon avulla Haso on tehnyt asukaskokemuksen seuraamisesta ja siihen vaikuttamisesta helppoa kaikilla organisaation tasoilla.
Koko asumisen ajan asiakaspolku näkyväksi
Buennon avulla TOAS seuraa kattavasti koko asumisen aikaista asukastyytyväisyttä asuntotarjouksen hyväksymisestä poismuuttamiseen asti.
Työ näkyväksi ja motivoituneempi henkilökunta
Sivina on pystynyt kiinnittämään huomiota niihin asioihin, mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä ja luomaan hyvää energiaa koko työyhteisöön.
Avaimet käteen ratkaisu asiakastyytyväisyyteen
Buennon avulla Järvenpään Mestariasunnot ovat saaneet helpon avaimet käteen ratkaisun asiakastyytyväisyyden seurantaan.